۲ بازديد

قیمت سرامیک نما در تهران

قیمت سرامیک نما در تهران : از نماهای سرامیکی می توان برای ساختمان های اداری، مسکونی و یا تجاری استفاده نمود زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که این نوع از نما نسبت به سایر نماهای مشابه دارد، دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است. از ویژگی های سرامیک نمای ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و تغییر رنگ در برابر نور خورشید اشاره نمود. سرامیک های نما باید در برابر رطوبت عایق باشند و به دلیل این که بر روی دیوار نصب می شوند وزن پایینی داشته باشند.

قیمت روز سرامیک نما

از فاکتورهای موثر بر قیمت سرامیک نمای ساختمان می توان به میزان مقاومت سرامیک در مقابل تغییر آب و هوا و شرایط جوی، مقاوم بودن در برابر نم و رطوبت، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید سرامیک، نوع برش سرامیک، نوع لعاب استفاده شده، کارخانه و برند تولید کننده سرامیک و عواملی از این دست اشاره نمود.

خرید سرامیک پرسلانی

در خرید سرامیک پرسلانی و کاشی همیشه معیار زیبایی و هماهنگی رنگ کاشی پرسلانی با دیگر اجزای خانه نیست، بلکه نکات و توجهات مهم خرید سرامیک پرسلانی و کاشی فراتر از این ها است. برای خرید سرامیک پرسلانی باید ویژگی های منزل و ساختمان را در نظر گرفت، برای مثال اینکه سرامیک را برای کدام قسمت از ساختمان یا خانه مورد نظر می خواهیم در انتخاب جنس سرامیک تأثیر گذار است؛ جنس بعضی سرامیک ها به گونه ای است که برای استفاده در نقاط ویژه و خاصی از ساختمان مناسب می باشند.

فروش کاشی و سرامیک در تهران

گفتیم که فروش کاشی و سرامیک در شهر های مختلفی چون شهر تهران انجام می شود. مشتریان برای این که بتوانند خریدی مطلوب داشته باشند بهتر این است که ابتدا در این زمینه اطلاعات کسب نمایند.

هزینه اجرای نمای سرامیک خشک

قیمت نمای سرامیک خشک به عوامل زیادی بستگی دارد، در این قسمت به بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت این نوع از نماهای خشک می پردازیم.

نحوه‌ی اجرا

 

    • کیفیت سازه‌های اتصال

 

    • برند پانل‌های سرامیک

 

    • متراژ استفاده شده از سرامیک خشک

 

    • کیفیت تایل‌های سرامیک

 

 

جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان

این روزها سرامیک های متنوعی برای نمای ساختمان تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. از جمله ویژگی هایی که این نوع از سرامیک دارند می توان به میزان جذب رطوبت کم، مقاومت در برابر نور خورشید و برودت هوا، ثبات رنگ در برابر آفتاب و ... اشاره نمود. از جمله جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان می توان به سرامیک های طرح سنگ و آجرنما اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه های نماهای سنگ طبیعی به دنبال مصالحی جایگزین با همان زیبایی برای نمای ساختمان هستند که بهترین گزینه برای این افراد استفاده از سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان است.

انواع سرامیک خشک

همانطور که گفته شد سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی از انواعی برخوردار است، انواع سرامیک خشک را از نظر ظاهر می‌توان به دو مورد تقسیم کرد.

    • سرامیک خشک مجوف

 

    • سرامیک خشک فول بادی

 

 

تولید انواع سرامیک

در حال حاضر سرامیک ها در انواع مختلف راهی بازار می شود. برخی از آنها عبارتند از:

    • نما

 

    • سرویس بهداشتی

 

    • آشپزخانه

 

    • کف

 

    • دیوار

 

    • حمام

 

 

سرامیک مجوف (سوراخ‌دار)

این نوع از سرامیک‌ها از عایق حرارتی و صوتی خوبی به دلیل وجود سوراخ‌هایی در بدنه‌ی خود برخوردار هستند و به دلیل وزن کم، کمترین بار مرده را به سازه‌ی اصلی ساختمان وارد می‌کنند، سرامیک مجوف از آب‌بندی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به هیچ عنوان آب را به پشت نما انتقال نمی‌دهد و امکان تعویض پانل‌ها را دارند.

مزایای سرامیک پرسلانی

در سالهای اخیر این نوع سرامیک به شدت در ساختمان سازی کاربرد پیدا کرده است. دلیل این حجم از تقاضا بدون شک مزایای متعدد آن می باشد که عبارتند از:

    • مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر ضربه و فشار به دلیل روند تولید و حرارت دهی طولانی مدت تحت فشار

 

    • سطح بسیار صاف و صیقلی و شیشه ای و بازتاب نور

 

    • قدرت جذب کمتر از 5 درصد

 

    • مقاومت بسیار بالا در برابر تماس با اشیای نوک تیز و ایجاد خراشیدگی و سایش

 

    • استحکام بالا در برابر نوسانات دمایی و یخ زدگی و آتش سوزی

 

 

نصب سرامیک پرسلانی

با توجه به اینکه چه کاربردی برای این سرامیک ها در نظر گرفته اید، شیوه های متفاوتی برای نصب می توانید استفاده کنید. از جمله روش های بسیار پرکاربرد برای نصب این سرامیک ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:
نصب پرسلان با چسب: با استفاده از چسب های مخصوص سرامیک روی سطوح مورد نظر قرار گرفته و محکم میشود. این روش برای پرسلان های سخت خمیر که وزن سنگین تری دارند گزینه ایده آلی نیست و برای سرامیک های سبک استفاده میشود.

کاشی و سرامیک در ایران

امروزه در ساختمان سازی انواع مختلفی از محصولات مورذد استفاده قرار می گیرد و جایگزین مصالح قدیمی می شود. از جمله این موارد می توان به کاشی و سرامیک اشاره کرد که به جای لایه های سیمانی در دیوار کف ساختمان ها به کار می رود. با توجه به کارایی که کاشی و سرامیک دارد می توان آن ها را در شهر های مختلفی از کشورمان خریداری نمود که در ادامه مطلب به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

    • کاشی و سرامیک در تهران

 

    • کاشی و سرامیک در مشهد

 

    • کاشی و سرامیک د ر اهواز

 

    • کاشی و سرامیک در قوچان

 

 

سرامیک سخت خمیر

این سرامیک ها از ترکیب پور فلدسپات و خاک کائولن تولید شده و پس از حرارت دهی در کوره به سطح بسیار مقاومی دست پیدا می کنند. حرارت دهی این سنگ در کوره های 1450 درجه سانتی گراد انجام شده و به همین دلیل سطح سختی داشته و امکان برش در آنها وجود ندارد.

سرامیک نرم خمیر

این نوع از سرامیک ها ترکیبی از خاک رس و شیشه زمینی می باشد و با توجه به اینکه در کوره های 1200 درجه سانتی گراد حرارت دهی میشوند، به همین دلیل نرم تر از نوع سخت خمیر هستند. سرامیک های پرسلانی نرم را می توان برش داد و مقاومت کمتری نسبت به سخت خمیر دارند.

تفاوت سرامیک پرسلانی با کاشی

 

    1. تفاوت کاشی پرسلانی با کاشی از نظر تولید و مواد اولیه.

 

    1. تفاوت پرسلان با کاشی از نظر نصب

 

    1. تفاوت پرسلان با کاشی از نظر مقاومت

 

    1. تفاوت پرسلان با کاشی از نظر نگهداری و تعمیر

 

منبع : بهیارسرام عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک در ایران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.