قیمت کاشی روناس

کاشی و سرامیک

۵ بازديد

قیمت کاشی روناس

قیمت کاشی روناس : این کالا فرآوردهای سرامیکی هستند که بخش اعظم آن را خاک رس و یا سفال تشکیل داده و معمولا در حرارت بالاتر از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخته می شود و در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب ساخته می شود. رویه لعابی ممکن است نیمه براق، براق، مات، ساده، طرحدار، رنگی و… باشد.

مزایای کاشی روناس

 

    • مقاومت بالایی دارد.

 

    • دارای تنوع و طرح های زیادی است

 

    • پاک کردن آلودگی و لک از سطح محصول روناس بسیار راحت می باشد.

 

    • وزن آن سبک است.

 

    • لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و مرغوب است.

 

    • در برابر ضربه و شکستگی تا حدی مقاوم است.

 

برای اطلاع از قیمت کاشی و سرامیک روناس اینجا کلیک کنید

معایب کاشی روناس

 

    • برای استفاده در سرویس بهداشتی و مناطق مرطوب مناسب نیست.

 

    • نصب آن زمان بر است.

 

    • معمولا این محصولات طرح برجسته ندارند.

 

    • برای فضاء باز توصیه نمیشود.

 

بهتر است یاد آوری کنیم که معایب و مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، ویژگی های کلی در مورد محصول بودند و تنها مختص به این برند نیست.

انواع کاشی روناس سمنان

 

    1. پرسلانی

 

    1. کف

 

    1. دیوار

 

    1. گرانیتی

 

 

کاشی پرسلان

پرسلانی: پرسلان محصولی یکنواخت است رنگ بعد از پخت این محصول سفید و متراکم می باشد. این محصول از مواد موجود در طبیعت و در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته است. لازم به ذکر است کاشی پر سلانی در درجه حرارت بالا تولید می شود. پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژی کارخانه و کمپانی های تولید کننده در حال حاضر می باشد.

کاشی دیوار

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف نسبت به کاشی های دیوار باید از استحکام به نسبت بالاتری برخوردار باشند به دلیل آن که در مجاورت اصطکاک هستند. مقاوم بودن در برابر ضربه و خط و خش یکی دیگر از ویژگی هایی است که نیاز است کاشی کف داشته باشد. خوشبختانه کاشی روناس کف یکی از بهترین متریال ها در این زمینه است.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت بسیار سخت خراشیده می شود و در برابر درجه حرارت بسیار بالا مقاوم است. باید طبق یک برنامه منظم از سنگ گرانیت نگهداری شود و اگر در تمیز کردن لکه ها از روی سنگ کوتاهی کنید، ممکن است که لکه ها بر روی گرانیت ماندگار شوند. اما از آنجایی که طرح سنگ گرانیت بسیار محبوب است، کارخانه تولید روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت کرده است. این محصولات علاوه بر اینکه با طرح جذاب گرانیت تولید شده اند دارای مقاومت و کیفیت بالایی هستند.

کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات باکیفیت زیادی در انواع، اقسام و طرح های متنوع تولید کرده است که از این حیث بی رقیب است. به عنوان مثل می توان به محصولات این کمپانی از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک های بهداشتی، موزاییک و جکوزی و… نام برد. در بخش تولیدی این کارخانه انواع محصول در سایزهای مختلف از سایز ۲۰ در ۲۰ تا ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر تولید می شود هم چنین تولید کاشی هایی با رنگ و نقش های نوین و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس انجام می گیرد

سرامیک روناس

سرامیک روناس ازجمله بهترین محصولات ایرانی موجود در بازار است. درجه کیفی سرامیک روناس بالا بوده و همین ویژگی باعث شده است تا همواره افراد زیادی از آن استفاده کند. شرکت روناس با در کنار هم قراردادن بهترین متریال توانسته در گروه بهترین تولیدکنندگان سرامیک کشور قرار بگیرد. کارخانه این شرکت واقع در شهر سمنان، مهد کاشی و سرامیک است.

مزایای خرید سرامیک روناس

 

    1. دارای مقاومت بالایی است.

 

    1. به علت داشتن لعاب، در مقابل رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند: سرویس بهداشتی و آشپزخانه هستند.

 

    1. به دلیل تنوع رنگ، الگو وبافت در طراحی های بیشماری می توان از آن استفاده کرد.

 

    1. نظافت و تمیزی بسیار راحت می باشد.

 

    1. برابر یخ زدگی مقاوم است.

 

    1. در برابر حرارت مقاوم است.

 

 

معایب سرامیک روناس سمنان

 

    1. به هر حال هر محصولی در کنار مزایای بسیاری که دارد یکسری معایب نیز دارد. این محصول نیز از این قضیه مستثنا نیست.

 

    1. سردی، به عنوان یک ویژگی ذاتی سرامیک به عنوان یک کفپوش می باشد. و در زیر پا سرد است و گاهی اوقات خوشایند نیست.

 

    1. نصب آن زمان بر است.

 

    1. اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، آلودگی را جذب می کند و تمیز کردن آن سخت می شود.

 

    1. بازتاب نور خورشید سرامیک می تواند باعث خیرگی شود.

 

 

جنس لعاب و نوع سرامیک کف روناس

نوع لعاب سرامیک کف روناس بسیار باکیفیت است. ضخامت آن نیز بسیار بالاست. جنس لعاب مورد استفاده در این کارخانه هم اکنون یکی از برترین نوع های موجود در بازار است. این لعاب که تولید شده در داخل ایران است، دارای استاندارد جهانی برای استفاده میباشد. همه این خصوصیات خوب سبب شده اند که نوع سرامیک روناس، به صورت گرانیتی به شمار آید.

بررسی قیمت انواع محصولات در بازار

سرامیک های کف در دو نوع خاک قرمز و خاک سفید تولید میشوند. محصول های خاک قرمز قیمت پایین تری نسبت به سرامیک های خاک سفید دارند. سرامیک خاک سفید که در کارخانه های معروف مانند الوند، پارس و …

سرامیک پرسلان نارسیس

سرامیک پرسلان نارسیس محصول کارخانه روناس می باشد و در ابعاد به طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر به صورت مستطیلی تولید می شود. این سرامیک از نوع بند کالیبره بهره می برد و دارای لعاب از نوع مات می باشد. سطح سرامیک نیز صاف و غیر برجسته می باشد. همانطورکه از اسمش هم مشخص است این سرامیک از نوع پرسلان می باشد یعنی دارای جنس بدنه پرسلان باکیفیت است.

منبع : بهیار سرام عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.